RaYa '09


hari raya thn nie mmg best bg aku sbb dpt blk raya sm2 dgn si dia...aku amik dia kt arau pstu hntr blk ke umh dia,aku pn blk ipoh gak cm org dh khwn lak blk sm2 kn....raya thn nie famili aku wrna coklat,famili si dia merah...pd raya ke-6 (250909) aku dtg braya umah si dia dgn famili akak aku n makcik aku...ni kli ke-4 aku dtg braya umah dia,parents aku pn pnh dtg gak... bkn dtg sje tp jmpe parents dia,tgk n bncg pe2 yg ptut...kire parents kami dh bersua la,ckup jmpe skali raya je....tp byk2 kli aku p braya umah si dia,raya nie plg best....ms aku dtg raya nie,si dia pkai bj kurung wrna itam....mmg cntk n benar kata org 'hitan itu menawan'.hehehe.. mula2 dlu parents dia cm biasa2 je tp skrg dh leh sembang n nmpk greenlight dr parents dia...mak dia pn dh tau nma aku,aku pn terkejut ms mak dia sebut 'anas'....mmg si dia xpnh cite pe2 kt parents dia cuma biasa2 je,parents dia pn xtye sgt tp ps jmpe raya nie,mcm2 parents dia tye psl aku.... suma nyer bnda baik n bgus utk hbgan kami,rs cm dh dpt restu je....aku pn happy dgn perkara tu....dpt mkn bhun tomyam kt umah si dia,mmg sdp tau...si dia yg letak lak,lg sdp la rs nyer...aku mmg sje xmkn hr tu,dr pg kot.....bila mkn kt umh si dia,siap bertambah 2x lg tp ngt nk ke-3 lak,segan nyer...hehehe...so raya nie mmg byk perkara best n rahmat wt aku...alhamdulillah...SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN DR KAMI BERDUA...

0 comments:

Post a Comment