senyum SOKMO





hr ni aku upload pic kenangan dolu-dolu kitorg la....best lak bila ingat kenangan dolu-dolu ni,kadang2 tersenyum sdri....hahaha...ni pic kami jalan2 terengganu tp rs nyer dh byk kli kami dtg terengganu ni....dh aku blaja kt cna kn....hehehe...si dia dtg cni nk lawat aku la,tgk pe2 yg ptut kn....plg best kami dtg terengganu naik bas,travel dr ipoh tu.....mmg naik lebam rs nyer duk dlm bas lama2 tu,mmg jauh kut KL ni....tu jela 1st and last naik bas p terengganu pstu xbuat lg dah,serik tau....baik naik kete sbb sng nk jalan2 n leh berhenti suka ati kn....sng cite seluruh pelosok terengganu aku dh p dgn si dia,smpi bosan xtau nk p mna dh kadang2 tu...pasar payang,masjid terapung,taman tamadun,airport,gelas beso,pantai batu burok,kopok lekor dan byk lg lah....kalo dh bosan tu,ke kuantan kami jejak untuk tgk wayang dan shopping.....hehehe...
pe2 pn terengganu mmg best n byk kenangan aku dan si dia di cna....perjalanan kami pertama ke terengganu pada 010508

1 comments:

mY LiFe Our lifE said...

laaaa...bila u update ni...sabr jela...

Post a Comment