SAWADIKAP vs HELLO


telo goreng CRISPY.....


ayam masak PAPRIK.....


spageti LAZAT.......

ni pulok menu ahad (24/04/2011) mggu lps....leh dikatakan pertarungan ASIA dan BARAT pd hari tu tp hakikat nyer,dua2 menu ni mpunyai kelazatan yg tersendiri.....menu lunch aku ialah AYAM PAPRIK dan TELOR DADAR.....rs cm mkn kt restoran mskn ala THAI lak....tp mskn si dia lg sedap kot,mna da mskn didunia yg leh lwn mskn air tgn sorg isteri kn....tu fakta,bkn auta...hehehe.....mmg hbs aku mkn ns dan lauk kot,skit pn xtinggal....senang si dia basuh pinggan,licin tu....hehehe...apatah lg periuk ns,trus rendam je....hahaha....bila dh lewat ptg,si dia nk msk utk dinner lak sbb mlm tu aku blk naik bas kul 11....bru ptg smlm smpi,dh nk blk kn....huhuhu...menu dinner aku lak SPAGHETTI BOLOGNESE.....ni request menu dr aku pd mggu tu,si dia mmg nk msk suh aku yg pilih menu nyer....org dh suroh,aku pn ngorder jela.....hehehe....setakat ni xpenah lg menu aku ditolak,suma nyer psti diterima dan hasilnya MARVELOUS....dgn kuah DAGING CINCANG tu,mmg terliur aku dibuat nyer....bkn sepinggan je,2 pinggan spageti aku balun mlm tu.....mskn kalo dh sdp,mmg konpem hbs aku mkn nyer.....xcukup dgn tu,aku suh si dia wt bekal utk aku bw blk lak....kire lunch esok,aku nk balun spageti ni lg.....bkn pe,kalo gidam nti susah lak aku....dh la berjauhan,mmg dugaan tu....huhuhu....sekali lagi WALA...TERBAEK!!!!

0 comments:

Post a Comment