HaPpY BiRthDay INA..............(30 March 2011)

Tgk tajuk mesti korang nampak nama INA kan??? tula my classmate, housemate, and my BFF...(ye ke ina...) kasi komen skit...hihihi

Actually post ni dah lambat sehari...Birthday dia semalam 30 Mac 2011...(sweet 25th ok..) suku abad tu wei...adoi aku pun sama tapi lambat skitla tapi....wheee...ina ko mmg tua dri aku ok...hihihi...so boleh panggil kak ina la kan....lalallaa...

Dok tulis2, tapi tak wish pun lagi....huhuhu....


WISHES FOR INA...
Inaaaaaaaa...
  • Happy Birthday my fwens...yg ke 25 kan?ke 21?hihhi...kalo ko perasan aku tak wish kat FB pun sebab aku nak buka satu post yg special kat blog aku ni...hihihi...(terharu tak???)...hihihi...Aku sentiasa doakan kesejahteraan kawan2 aku ni...Semoga dipanjangkan umur dan diberikan kesihatan yang baik...Semoga segala apa yg ko impikan selama ni akan tercapai...cuma ingat, rezeki ader kat mana2 je...jgn mudah putus asa dan teruskan usaha...pedulikan kata2 org sebab kita tak hidup dgn kutukan dan cacian org kan? kita ader hidup kita sendiri dan kita mampu menjalankan hidup kita dengan pengalaman yg kita ader...
  • Ader lagi, be more independent after this...ko kena igt ko boleh buat setiap benda yg ko takut nak buat tu sebenarnya...dengan sikit keberanian n kecekalan ko boleh buat sebenarnya...so jgn takut2 dah nak drive jauh2 pasni..(itu salah satunya la...hihihhi)...
  • Semoga cepat2 dapat jodoh.silap2 boleh buat kenduri dengan abg ko skali.hehehe...ini pun satu, jgn terkejar2 sangat dengan yg satu ni sebab ko mesti kena percaya jodoh tu di tangan Allah.Allah tu Maha Adil, Dia tau sama ada ko dah bersedia atau belum nak tanggung tanggungjawab ni sebenarnya. so jgn risau n takut pasal benda yg satu ni sebab Allah tu sentiasa ada untuk kita...;) ok geng???
  • So kesempatan ni, aku nak pohon maaf la kalo2 aku ader terkasar bahasa ke sakitkan hati ko ke, ko terasa hati dgn aku ker (aku kan garang, bak kata kak dada...hihihiih), termasam muka dgn ko ke, dan apa2 lagi la...maafkanlah hamba Allah yg serba kekurangan ni ye...;P
  • Ok lah...keep cheering up other person around u, n dont forget to entertain urself too... ader masa kita jumpa...(ina ni tak sabar nak dtg rumah, nak makan masakan aku katanya...soon ok...)
  • HAPPY 25th BIRTHDAY TO YOU INA............ni virtual cake tuk ko...hahaha
Tak dapat real cake..ni pun jadila...(ader masa kita celebrate...lambat skitla)
Ni pict housemate time study UiTM Arau Perlis...yg baju hijau tu la INA...

(p/s: INA kasi comment skit....;))

2 comments:

Miss Amalina said...

alamak... terharu nye aku... sobb... sobb....
of course u r my best fren... kite da harungi cm2 mnde bersame while we 2 arau rite.... kenangan 2...
sehari b4 besday aku, aku tgk vid time besday ko 2 yaty... CHICKY!!!! hahahahaha gelak sorng2 aku.... how i really missed dat moment... kite lari 1 pdng 2 haaaa... penat mengejar si najmi & rizal... glerrr btul...
then... time besday aku last year plak... trok aku dikeje kn... huhuhuhu adehhhh... dat moment will never come again....

wishes for me:
thanks so much 4 the wishes... semoge doa ko dimakbul kan... ^_^
yer... baek!!! aku cube cekal kn hati tuk xtkut tuk drive jauh2 lg... hahahahaha [phew!!]
alaaaaa... no worries ok babe... aku pon byk slh jgk... bese laa gaduh2 manje time blaja dl... kahkahkah sbb gaduh2 2 laa kite lg rapat... kdng2, aku ni lupe diri jap... bese laa 2... manusia xsedar diri... huahuahua
owh!!! musti... mmg xsabar nk pegi umah ko... nk mkn masakkan ko... LOL!!! slurrrppp....

make sure nti ade REAL kek tau... ngeh3!!!!

last words, thanks again 4 the wishes dear...
dis year birthday wont be same without u guys... XOXO..
[me in GREEN baju kurung... heee..]

Lots of LOVE,
ina

Y@ty with M@nAs said...

hihihih...
aku suker2 ader org comment kat cni n for sure la tuan punya badan kan...hihihi...
baru nampak meriah skit blog ni...kalo tak aku n manas je yg dok merapu meraban kat cni tau...
hhihihii...

Lots of love from me toooooo.....<3

Post a Comment