BEst sanGAt2...bila Lagi?

Weekend tanpa suami di sisi mmg sangat bosan...so utk mengelakkan kebosanan itu melanda diri ini, dah siap2 buat plan dgn kengkawan untuk mengisi masa lapang yang ada...hihihi...
  • SABTU (16042011)- dah plan dgn kawan aku ina, dia ajak temankan dia pi JOB FAIR kat Mid valley...so disebabkan weekend adalah hr yg paling malas aku nak drive...naikla komuter...dahla hujan,ramai org plak tu.sabar jela.dah jam 1130pg br sampai kat mid..kesian ina kena tunggu lama.jalan punya jalan dalam Fair tu...dah dapat apa yg kami nak,tiba masa utk bersuka ria plak..hihih...pegi cinema,igt nak tgk cite LIMITLESS,tgk2 tinggal 2 row seat dr screen je, so tgk cite LOVE AND OTHER DRUGS..bengong punyer cite, mmg pnuh ngan kissing and make love action je,sabar jela...(ha nak tgk la tu...hihihi...)...dah settle tgk wayang, masa lunch pun tiba kul 4ptg kot...punyala ramai org,last2 lepak BURGER KING je...perut pun dh kenyang,kaki pun dah lenguh,apa lagi balikla rumah...(1st time ina dtg rumah aku ni...ok tak ina???hhihihih...)
  • AHAD (17042011) - planning dgn ina,kak dada, najmi plak. igt nak pi PD tapi cancel sebab dah lambat. so lepak BANGI n BAGAN LALANG JER...rasanya about 6-7 months gak kitorng tak dok lepak sama2 ni...bestnyer bila dapat spend time together2...chit chat about this and that...kat BAGAN LALANG apa lagi sesi picnic n photoshoot pun bermula la...(more pics kat FB ok...) as usual MOHD NAJMI la yg jadi photographer tak bergaji kitorang...ihihihi...(najmi,ko tak kisah kan?kalo ko kisah pun apa kitorang kisah...hahaha...)



muka kenyang pas makan AYAM PENYET WONG SOLO BANGI


at BAGAN LALANG....


from left : kak dada(actually hidayah namanya...), ina n najmi...

So geng, dalam masa terdekat kita akan jumpa kat KONVOKESYEN UITM ARAU (17-19 MEI ni). masa tu kita boleh teruskan sesi photography kita...hihihih...jgn tinggalkan habit kita yg ni...kenangan ni takkan kita dapat bila2 dah...thats the moment yang sangat bernilai...;)

(p/s: anyway thanx geng sebab dah bagi enjoyful moment ni kat aku....;p)

2 comments:

Miss Amalina said...

Thanks to u to coz sudi teman aku g job fair 2... sian plak kene redah rmai2 org 2 haaa... huhu & semesti nye time kasih jgk sbb bg aku stay kt umah ko yerr....
nice home maaa... complete everythng... siap ade B.YOND!!! pe lg nk... hehehehe insyallah, ade ms nti... aku bertandang laa plak kt umah ko lg... ko kn on weekdays jd bachelor jap... muahahahaha

Anyway, semlm mmg best laaa... da lame kn kite x hu.ha.hu.ha cm 2... gosip2, kaco2 najmi sket... kahkahkah... [najmi da bese da sume 2... =P]

yup2... time nk konvo nti, kite snap pic sebyk yg bleh tau... huhuhu rmai2... wahhh... sonok ni... xsaba plak rase... wheeeee!!!!!!

Y@ty with M@nAs said...

hehehe...xde hal ina...kalo aku free aku ok jer...hahahah...rumah aku biasa2 jer...bolehla untuk berlindung...wheeee....haaaa, jemput datang lagi...nanti ajak kak dada skali...
ok jumpa KONVO nanti....;)

Post a Comment