OnE Happy FAmily

Assalamualaikum...
Seminggu dah rasanya tak update blog ni...busy skit kat office...ni pun malam2 bru ader msa nak ber-blogging inipun nasibla rajin...kalo tak, dah tido dah ni.hihihi...

Erm, actually weekend yg lepas, family aku (mak,ayah,adik,tok) dtg rumah...ni lawatan pertama diorng ke rumah kami after our wedding...lega rasanya tgk rumah dah penuh dgn perabot, boleh dikatakan dah lengkap la skit (even takla lengkap sgt kan...).benda2 penting tu dah adala...so takderla mak ayah kena dok ngadap dinding je bila masuk rumah...hehee...

Actually, masa diorng sampai tu time lunch so aku dah siap2 masak dah utk diorng...bila perut dah kenyang, aku suggest bawa diorang pi Putrajaya.nampak macam gelap nak hujan tapi Alhamdulillah, cuaca cerah masa kitorang smpai sana...lepak punya lepak kat area Putrajaya, smpai hbs satu Putrajaya kitrang pusing rasanya, aku bawala plak diorng pi Alamanda...sementara nak tunggu hubby tersayang sampai. dah kul 8.00mlm, barula hubby sampai kat komuter Serdang...

Dah amik hubby, perut rasa lapar, so aku bawala semua pergi makan kat RESTORAN LIMAU NIPIS,Bangi...nak layan air limau nipis yg special kat situ...ermmm mmg lazat tau...:P Pas perut dah kenyang barula boleh jlan2 lagi.pastu aku bawa family aku pi I-City, Shah Alam. Maklumla asyik dok dgr org cakap pasal bandar cahaya kan, aku nak mak ayah aku pun merasa pi tempat tu jugk...nasib diorng suka... So,aku rasa weekend ni sgt best sebab boleh bawa family aku pi jalan2.Aku harap sgt diorng datang lagi ke cni.boleh aku bawa diorng jalan2 lagi...best2...:)


Owh ni pokok saya ok...;)

One Happy Family @ I-City Shah Alam

Mari kita lihat siapa yang kena...

3 comments:

Anonymous said...

best nyer main2 itik tu, korang tak masuk rumah salji ke???eh restauran limau nipis???hehe mcm enal je......-kak faz-

Anonymous said...

umah salji jgn ckp,dh penah msk tp da cerita len lak...hahaha...kalo xkenal,maka xcinta la...xgitu yunk?

Y@ty with M@nAs said...

kak faz:dah penah masuk dah...ader kejadin tak best dah berlaku,so taknak masuk dah..huhhu....aah bangi la kak...sedap tu air limau nyer...

abang: hahaha...kenangan kita bersma...betul tu yunk...sebab tu la pi byk kali kan...

Post a Comment