RAMADHAN bulan penuh MAKNA....


JOM makan!!!


Sambal Udang Petai (feveret aku)

Bulan RAMADHAN kali ini ckup BERMAKNA wt diri aku krn thn ni aku tidak lg menyambutnya dgn keluarga tetapi dgn insan ISTIMEWA di dlm hidupku, tentunya ISTERI TERCINTA...ni RAMADHAN pertama kami sbg SUAMI ISTERI dan ia ckup INDAH wt kami berdua...ALHAMDULILLAH syukur kpd-NYA, segala rezeki dan rahmat yg telah diberikan kpd kami...so pic kt atas tu menu 1st isteri aku masak utk kami berbuka pose, tu mmg request drpd aku...hehe...aku pilih masakan ALA KAMPUNG sbb blk kampung hr tu, mak mertua aku kasi TEMPOYAK lak...tu ckup mengiurkan aku, mmg syok kna ULAM dan SAMBAL TEMPOYAK ni...dh suruh aku suggest kn, aku pn order jela...haha...mmg slalu nyer isteri aku ni suruh aku yg pilih menu, stakat ni semua menu aku pilih dia masakan...xpenah skali pn menolak dan mengecewakan aku, tambah2 lg masakan nyer sgt SEDAP woooo...SAMBAL UDANG PETAI tu, mmg LAZAT (tak tipu beb)hahaha...kalo isteri aku masak, konpem bertambah la nasi yg aku makan...haha...tu psl bdn aku pn makin KEMBANG...wakaka...(padan muka aku)...aku rs diri ini ckup BERTUAH sbb mempunyai ISTERI yg cukup pandai menjaga pakaian, makanan dan keperluan aku ni...(LOVE U SO MUCH NORHAYATY!!!)coz make my life more and more WONDERFUL!!!

1 comments:

Y@ty with M@nAs said...

i love too sayunk!!!

Post a Comment