gOOd NEWS....!!!! alhamdulillah...

ALHAMDULILLAH....ke hadrat Illahi....pe yg dinanti2kan dan ditunggu2kan telah dikurniakan ALLAH....stiap insan yg mdirikan rumahtangga msti tidak sbr menantikan zuriat....anak itu kurnia ALLAH yg amat bernilai dan tersirat satu tanggungjawab yg besar.....pada 22/11/11 adalah hr yg bersejarah dan membahagiakan buat kami....shari sblm itu,isteri da memberitahu dia tak sedap badan cm loya, pening pala dan asyik sedawa je disebabkan angin....dlm ati aku da terdetik (adakah aku nk jd ayah nie) hehehe....tp perasaan tu dipendam dahulu, riso bkn spt disangkakan nti.....si isteri pn da wt kira2 gak,kata nya dh lewat ni tp tak period lg, tu wt makin kuat perasaan di hati....(betoi la tuuu) hehehe....so mlm tu kami p GUARDIAN at SUMMIT utk bli indicator ajaib...hahaha..ketidakpastian perlu diperjelaskan....da mcm2 jenis kot, aku pn xtau yg mna bagus ke tak so after discussion, the decision was make...taarraaaaa...

Indicator ajaib tersebut....

awal2 pg ps smyg subuh, isteri aku dh melakukan check-up....bnda ni kna wt awal2 pg, bru fresh bdn kita kata isteri aku ler....kalo x, riso tak jadi dan xnampak lak garis nyer....aku turut jela, hal2 ppuan ni xkan kita nk bantah lak kn.....mmg telahan aku tepat, garis yg muncul mmg jelas n terang tanpa sebarang keraguan lg (yahoooo!!!) tp dpn isteri wt cool je padahal dlm ati mmg sonok tak hingat rs cm nk melompat je....hehehe...so kami pn bersiap2 ke klinik utk mdptkn nasihat dr yg pakar dulu la...

Poliklinik SALAM...

ms hr tu mmg rmai pesakit, plg best tgk bdk2 laki nk berkhatan...hahaha...biasala musim cuti skolah,mmg ni ms nyer...tringat ms aku dulu, mmg berdebar2 kot....bila nama isteri aku disebut,kami pn msk la bsma2 dlm bilik doktor tu....UJIAN AIR KENCING pn dilakukan oleh jururawat bkn sorg tp 3org kot, rmai tu (mmg klakar sbb diorg lak beria2 kn) dan diorg pn ckp mmg garis tu terang dan tak dpt dinafikan lg....dia pn bg kt doktor spt biasa TAHNIAH la ucapan yg diberikan....doktor pn wt kira2, ms tu bru 6 MGGU 5 HR....so sbg ibu yg mgandung, UBAT ASID FOLIK amat penting utk perkembangan otak dan tulang belakang bayi....aku mmg tak sabar nk melihat kandungan bayi yg akan membesar dan tambah2 lg menyambut kelahiran nyer.....THANK SAYANG!!! LOVE U SOOOO MUCH.....


3 comments:

Afasz said...

tahniah yaty & manaz dr kak faz...

Y@ty with M@nAs said...

Alhamdulillah...i love u too sayang...

Y@ty with M@nAs said...

kak faz...thanx.. ;)

Post a Comment