Special MENU for HOLIDAY!!!

Hidangan yg telah terhidang....selera nyer...


menu special NASI AYAM...

sayur tu aku potong...mmg nice la...hahaha

Hari Rabu mggu lepas isteri aku cuti sempena Hari Deepavali so si dia plan nk msk utk aku special menu la....aku pn mmg da request kt dia so tarikh tu yg dipilih nyer (aku rs mgkn cuti tu ditengah2 minggu,so sesuwai sgt la)....aku pn tertanya-tanya gak pe menu si dia nk msk utk aku kn,xsabar dan teruja kot (pe dia?pe dia? ek?)...rupa-rupa nyer si dia nk msk NASI AYAM tau!!!(dlm hati riang gembira ms tu YAHOO)....mmg syok mula2 aku dgr nyer,mmg ditunggu2 menu cmni kn,tmbah2 lg time ni aku cuti seminggu tu...so cuti lama2 ni,msti nk rs AIR TANGAN SPECIAL dr isteri tercinta kn (petua pengikat KASIH SAYANG kot)...mlm sblm tu isteri aku dh wt PERENCAH utk memerap ayam,bg semalaman bru sedap n terasa keenakan nyer...aku pn tak lepak saje la,ayam tu aku yg cuci dlu...hehehe...(baik kan aku nie)...esok nyer MASTERCHEF in da HOUSE pn bermula...isteri aku msk NASI, SUP, AYAM dan wt SOS KICAP dan CILI...kesian aku tgk isteri aku ms ni,mcm2 dia kna msk dan sedia kn...(sape tak sayang bini oi)....hehehe....utk ringan beban si dia,aku tolong la potong2 SALAD,TOMATO,TIMUN utk dimakan nti...(suami soleh gak aku nie)....wakaka...lepas suma dh setle dan terhidang atas meja,bau keenakan nyer mula menusuk hidung aku....mmg membangkitkan nafsu mkn aku,aku pn trus ajak si dia menjamu selera la....mmg ternyata pe yg disediakan lebih LAZAT dan ENAK dr pandangan mata...bru 1st time try dan masak dh sesedap cmtu kn,mmg aku pn teruja dgn kelazatan tersebut....hahaha...stakat nie mmg masakan isteri aku mmg xpenah mgecewakan selera aku,tu sbb bdn aku pn makin kembang kot...hihihihi....(leh jadi belon nti)...siang malam mkn,benda sedap kan...masakan isteri aku ni leh buka kdai MY WIFE CHICKEN RICE la,kasi lawan linda onn punya....walawei...hahaha...SAYANG len kali MASAK SPECIAL MENU lagik tau!!!! CEDAP CANGAT-CANGAT!!!!

2 comments:

Y@ty with M@nAs said...

heheheehe...lawak la abg ni...
malu I tau...
selagi abg boleh tolong sayang, ok je bab2 nak masak ni...tak menang tgn nak buat sorng2,kalo stkt 2 jenis boleh lagi...
huhuhuhuu.....~!
NAnti kita masak sama2 lagi ye b.....

Anonymous said...

ye iyela sayunk!
abg ok je,xde hal stakat tolong didapur tu...
abg pn mmg suka wt suma tu...
hehehe
just ask me what to do dear....

Post a Comment